ZWYKŁA KONSTRUKCJA

Siły docis­kające szczękę do bębna mogą być wówczas tak znaczne, że sprężyna odciągająca nie może w ogóle oderwać zaklinowanej szczęki. W ta­kim przypadku nie pozostaje nic innego jak zmienić kierunek obrotu koła i w ten sposób uwolnić zaklinowaną szczękę.Zwykle konstrukcja bębnowego mechanizmu hamulcowego zapewnia możliwość kompenso­wania błędów wykonawczych i montażowych, z reguły przez odpowiednie wykonanie za­wieszenia szczęk. W tym celu najczęściej stosuje się:   sworznie mimośrodowe  oś czo­pa łożyskowego jest nieco przesunięta względem osi czopa ustalonego,w tarczy hamulswej, dzięki czemu podczas przekręcaniasworzna mimośrodowego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji przydatnych dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam także do udzielania się i dyskutowania w komentarzach!