ZAWORY STABILIZACYJNE

Zawory stabi-‚ lizacyjne nie powinny reagować na obciążenia dynamiczne,’ czyli na uderzenia i wstrząsy wywoływane najeżdżaniem kół jezdnych samochodu na nierówności jezdni, ponieważ , pogarszałoby ; to wydatnie oddziaływanie elementów po­wietrznych , zawieszenia. Z tego względu zawory stabilizacyjne wyposaża się w układy opóźniające, dzięki którym zawór taki zaczyna zwiększać lub zmniejszać ciśnienie powietrza w elemencie zawieszenia dopiero po- upływie 8.; .20 sekund od chwili zmiany obciążenia statycznego. . Pełną stabilizację położenia nadwozia uzyskuje się przez zainstalowanie co najmniej trzech zaworów stabilizacyjnych dwóch w przodzie i jednego w tyle nadwozia, lub odwrotnie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji przydatnych dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam także do udzielania się i dyskutowania w komentarzach!