ZAWORY DŁAWIĄCE

Zawory dławiące wbudowane są w głowicy cylindra  a zawór unoszenia i zawór opuszczania — w gnież- dzie cylindra. Zawór unoszenia i zawór opuszczania, ste­rowane oddzielnymi  .  Zawór dławiący odbicia krzywkami na wałku korby, zapewniają stabilizację położęnia nadwozia. Cylin­der jest osadzony , skośnie’ w swym gnieździe, co zapew­nia stosunkowo dłu­gie czynne ramię wy-, korbienia. Po napełnieniu w wytworni., odpowiednimi iloś–v ciami azotu i oleju  lub płynu amorty- zatorowego element ARMSTRONG nie wymaga w ogóle jakiejkolwiek obsługi w okresie eksploatacji. Zadanie czynnika sprężynującego spełnia azot wypełniający kołpak.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji przydatnych dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam także do udzielania się i dyskutowania w komentarzach!