ZAMKNIĘTE PRZEZ PRZEPONĘ

Zamkniętą przez przeponę prze­strzeń w komorze wypełnia niezmienna ‚ ilość azotu, sprężonego-wstępnie do około 170 kG/cmV Wnętrze cy­lindra jest całkowicie zapełnione olejem (Pentosin, czerwony lub Antar FH6), doprowadzonym pod wysokim ciśnieniem z centralnego układu hydraulicznego (. Pomoc­nicze zaworki. dławiące, wbudowane w grodzi pomiędzy wnętrzem cylindra i komory służą jedynie do osłabiania impulsów ciśnieniowych, wywoływanych nagłymi zmianami ciśnienia w układzie hydraulicznym. Podczas wychylania się koła jezdnego, wskutek obciążenia dynamicznego, wahacz zawieszenia poprzez przekładnię mechaniczną zwiększającą nacisk wsuwa tłok elementu hydro-pneumatycznego -w-głąb cylindra, czyli wytłacza z niego olej do kulistej komory. Pod naporem oleju przepona odkształca się sprężając azot.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji przydatnych dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam także do udzielania się i dyskutowania w komentarzach!