W SAMOCHODACH OSOBOWYCH

Natomiast w samochodach osobowych oraz w licznych samochodach ciężarowych, zwłaszcza terenowych, stosuje się niezależne zawieszenie kół przednich. Wynika to z licz­nych korzyści uzyskiwanych przez niezależne zawieszenie kół przednich, jak:wyeliminowanie trudnych do ograniczenia drgań kół przednich, występujących często w razie stosowania sztyw­nej osi przedniej,zmniejszenie mas nieuresorowanych, ponieważ kon-. strukcja niezależnego zawieszenia pozwala na związanie wielu elementów bezpośrednio z kadłubem samochodu (zwłaszcza mechanizmu różnicowego i przekładni głównej),swoboda konstrukcyjnego rozwiązania podwozia i moż­liwość obniżenia środka ciężkości nadwozia, a tym samym zwiększenie stateczności ruchu samochodu,—   łatwość stosowania miękkiego zawieszenia i polepszenia przez to płynności ruchu samochodu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji przydatnych dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam także do udzielania się i dyskutowania w komentarzach!