W OMAWIANYM PRZYPADKU

W omawianym przypadku, pomimo zmian obciążenia statycznego stała Jest wysokość słupa powietrza w cylin­drze, kiedy tłok znajduje się w położeniu wyjściowym. Dzięki temu bez względu na obciążenie statyczne częstotliwość drgań swobodnych masy uresorowanej (nadwozia) jest stała, ponieważ stosunek obciążenia statycznego do twar­dości zawieszenia pozostaje stały (dP/dx = const).Trzeba tu od razu wyjaśnić, że powracanie tłoka do stałego położenia wyjściowego po zaniku obciążenia dynamicznego zapewnić można również i przez zmienianie zależnie od obciążenia statycznego przestrzeni roboczej w cylindrze wypełnionej stałą ilością sprężonego powietrza.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji przydatnych dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam także do udzielania się i dyskutowania w komentarzach!