W MIARĘ ZANIKANIA

W miarę zanikania obciążenia dynamicznego azot się rozpręża i prostując przeponę wy­pycha olej z kulistej komory do cylindra, a tłok ustępując pod naporem oleju poprzez wahacz’zmusza koło jezdne do ustawienia się w położeniu wyjściowym.Zawór..stabilizacyjny, .reagujący, na zmiany odległości po­między wahaczem a nadwoziem, reguluje napełnienie olejem cylindra elementu hydropneumatycznego, przywracając w ciągu 3.. .8 sekund pierwotne położenie nadwozia. Wsku­tek dość powolnego przepływu oleju przez zawór stabili­zacyjny, od centralnego zasobnika nadciśnienia do elementu hydro-pneumatycznego” (podnoszenie nadwozia); lub od elementu do zbiornika oleju (opuszczanie nadwozia), drgania i wstrząsy wywoływane najeżdżaniem kół jezdnych na nie­równości nawierzchni biorąc praktycznie nie powodują zmian w pozycji nadwozia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji przydatnych dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam także do udzielania się i dyskutowania w komentarzach!