UPROSZCZENIE

Uprosz­czenie takie jest o wiele bardziej słuszniejsze niż na pozór się to wydaje. Wynika to z okoliczności, że w nowoczesnym samochodzie osobowym o wysuniętym do przodu silniku i    sięgającym daleko za tylną oś bagażniku, lub w autobusie czy samochodzie ciężarowym w pełni załadowanym, biorąc praktycznie przednie i tylne zawieszenie stanowią niezależ­ne układy drgające.Drgania swobodne masy uresorowanej. Samochód rozpatrywany jako układ drgający o jednym sto­pniu swobody składa się ze skupionej masy -m (kG • seka/cm], która co do wielkości równa się masie uresorowanej samochodu może wykonywać tylko ruchy, pionowe (tj. wzdłuż osi z — oraz ze sprężyny o twardości c [kG/cm].

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji przydatnych dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam także do udzielania się i dyskutowania w komentarzach!