POWSTAJĄCA RÓŻNICA

Jeżeli natomiast powstaje różnica odkształceń sprężystych elementów zawieszenia: osi, ciecz: wyciskana z bardziej obciążonego amortyzatora do wyrównywacza po­woduje przesuwanie jego tłoka i odpływa kanałem obejścio­wym do mniej obciążonego amortyzatora. W okresie tym wyrównywacz potęguje opór bardziej obciążonego amorty­zatora, wywołując jednocześnie przesunięcie faz w działaniu amortyzatorów, wskutek czego maleje opór mniej obciążo­nego amortyzatora, ponieważ pod naporem cieczy przepu­szczanej przez’ wyrównywacz tłok amortyzatora mniej obciążonego przesuwa się w tym samym kierunku co i tłok bardziej obciążonego amortyzatora.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji przydatnych dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam także do udzielania się i dyskutowania w komentarzach!