NAJWYGODNIEJSZE

Najwygodniej­szy pod tym względem jest samochód, który ma jednakowe statyczne strzałki ugięcia przedniego i tylnego zawieszenia. W takim przypadku najeżdżanie przednich kół na nierów­ność nawierzchni powoduje podłużne kołysanie samochodu wokół punktu położonego nad tylną osią. Przy szybkości jazdy powyżej 40 km/godz,. pó upływie czasu krótszego niż 1/4 część okfesu drgań swobodnych zawieszenia (typowe samochody osobowe), tylne koła najeżdżają już na tę samą nierówność.. Impuls od tylnych kół wzbudza wówczas kołysanie podłużne wokół punktu położonego nad przednią osią, przeciwnie skierowane do kołysania podłużnego, wy­wołanego poprzednio przez koła przednie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji przydatnych dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam także do udzielania się i dyskutowania w komentarzach!