NAJBARDZIEJ KORZYSTNA CHARAKTERYSTYKA

Najbardziej. korzystną charakterystykę zawieszenia, tj. miękką w zakresie przeciętnego obciążenia samo­chodu oraz twardą przy obciążeniach wykraczających poza ten zakres,.uzyskuje się dzięki odpowiedniej zmienności wykładnika ft.Ze względu na konstrukcję typowe układy zawieszenia kół oraz osi samo­chodów ogólnie dzieli się na zawiesze­nia zależne (Sztywne) i niezależne, odpowiednio do tego, czy ruchy jednego koła danej osi wpływają na ruchy drugiego jej koła, czy też nie.Zawieszenie sztywne (lub zależne). Oba koła jezdne o- sadzone są na wspólnej sztywnej osi związanej z ramą lub nadwoziem samochodu poprzez elementy spręży­ste.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji przydatnych dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam także do udzielania się i dyskutowania w komentarzach!