KAŻDE Z KÓŁ

Każde z kół jest indywidualnie utrzymywane we właściwym położeniu względem ramy lub nadwozia samochodu poprzez sztywne elementy z prze­gubami lub elementy sprężyste . Dzięki temu wychylenie jednego koła nie powoduje^ bezpośrednio zmiany położenia drugiego koła tej samej osi.System i szczegóły konstrukcji niezależnego zawieszenia wpływają w dużym stopniu na stateczność ruchu samochodu, z uwagi na zmiany w rozstawie lub pochyleniu koł lub w rozstawie osi, powodujące boczne wychylenia nadwozia.Stateczność samochodu podczas zakręcania. Od konstrukcji zawieszenia zależy sposób zmieniania się pochylenia się kół jezdnych wskutek pochylania się nadwozia samochodu pod« wpływem sił bocznych, czyli i stateczność ruchu po­jazdu podczas zakręcania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji przydatnych dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam także do udzielania się i dyskutowania w komentarzach!