DWUPRZEGUBOWY ŁAMANY MOST NAPĘDOWY

Dwuprzegubowy, łamany most napędowy wyróżnia się . sprzężeniem półosi napędowych z mechanizmem różni­cowym za pośrednictwem oddzielnych przegubów, dzięki czemu półosie wraz z kołami pędnymi wykonują ruchy wa­hadłowe wokół dwóch różnych środków obrotu, leżących w pewnej odległości od siebie . Wykonanie takie, tzw. układ skróconej osi wahliwej zapewnia dość dużą stateczność ruchu samochodu podczas zakręcania oraz umożliwia sztywne związanie bloku prze­kładni mostu napędowego z ramą lub nadwoziem samo- niosącym , lecz jest skomplikowane konstruk­cyjnie i kosztowne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji przydatnych dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam także do udzielania się i dyskutowania w komentarzach!