DANE LICZBOWE

Przytoczone dane liczbowe świadczą, że krytyczne długości regularnych nierówności nawierzchni są znacznie większe niż stosowane powszechnie rozstawy osi samochodów.Rezonans wytfiuszonych i własnych drgań zawieszenia może jednak występować w praktyce — np. na drodze o   nawierzchni betonowej z nierównościami spowodowanymi niejednakowym osiadaniem poszczególnych płyt.Wygoda jazdy samochodem zależy nie tylko od częstotli­wości drgań przedniego I tylnego zawieszenia, wynikających ze sprężystości, zawieszenia i ogumienia, ale również i od charakteru tych drgań oraz zachowania się samochodu podczas pokonywania krótkich przeszkód.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji przydatnych dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam także do udzielania się i dyskutowania w komentarzach!