BEZPRZEGUBOWY ŁAMANY MOST NAPĘDOWY

Bezprzegubowy, łamany most napędowy stanowi swoistą od­mianę mostu jednoprzegubowego, w którym zadania prze­gubu półosi spełnia specjalny mechanizm różnicowy .Indywidualne zawieszenie kół pędnych przejmuje wszelkie obciążenia (siły i momenty) wynikające z ciężaru samochodu oraz występujące podczas jego zakręcania, rozpędzania lub hamowania. Wyposażone w przeguby wałki napędowe przenoszą jedynie momenty obrotowe i nie przekazują żadnych obciążeń od kadłuba pojazdu na koła pędne lub odwrotnie.  Najczęściej indywidualnie zawieszone koła pędne są utrzy­mywane we właściwych położeniach przez rozwidlone wa­hacze podłużne lub skośne rzadziej przez wahacze poprzeczne i wzdłuż-ne drążki reakcyjne lub w inny .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji przydatnych dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam także do udzielania się i dyskutowania w komentarzach!